سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی

ساخت وبلاگ

جدیدترین یوزرنیم پسورد های

آنتی ویروس نود32


  

مسلما ضرورت داشتن یک آنتی ویروس آپدیت و کامل

جهت حفاظت از سیستم  

بر همگان مبرهن است

لذا بر آن شدیم تا جدیدترین یوزرنیم پسوردهای

یکی از محبوبترین آنتی ویروس ها در ایران

وحتی به گواه آمار یکی از بهترین های جهان

یعنی آنتی ویروس نود32

را برای اعضای سایت

قرار دهیم

 

لذا جهت دریافت اکانت ها در سایت عضو شوید


 

از این پس به صورت پیگیر جدیدترین 

یوزرنیم پسوردهای نود32

ویژه اعضا

در سایت قرار خواهد گرفت

 

در ادامه مطلب جدیدترین یوزرنیم پسوردهای

آنتی ویروس نود32 را دریافت نمایید

سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : یوزرنیم,پسورد,آنتی ویروس,نود32,آپدیت, نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 2169 تاريخ : 30 / 1 / 1392 ساعت: 7:01

 

 

دانلود فایل راهنمای فارسی دیتابیس های علمی

7

 

 

آشنایی با کتابها و ژورنالهای الکترونیکی 

 

Springer

 

 

 

اکتشاف یکپارچه و سریع در مقیاس وب
 

 Summon نسل جدید و بسیار پیشرفته جستجوی یکپارچه می باشد که توسط Serials Solutions اخیرا به محققین دنیا معرفی گردیده است. Summon علاوه بر داشتن تمامی مزیت های Federated Search بدلیل Index تمامی منابع اطلاعاتی بزرگ دنیا در یک محل از سرعت بازیابی شگفت انگیزی برخوردار است. لذا به محض جستجوی یک کلمه توسط محقق، بلافاصله جستجو در بانک اطلاعاتی عظیم Summon انجام و با سرعت حیرت آوری نتیجه به محقق نمایش داده خواهد شد. در این تکنولوژی جدید نیازی به ارسال کلمه کلیدی به سایت تک تک ناشرین نبوده و جستجو توسط بانک اطلاعاتی عظیم و روزآمد Summon انجام گردیده و نتیجه در اغلب موارد در کسری از ثانیه نمایش داده می شود

 

SUMMON Web-Scale Discovery / WSD

 

 

معرفی

F1000 - Faculty of 1000

 

در دنیای کنونی اولین چیزی که در رویارویی با اطلاعات جلب توجه می کند، حجم بالا و انبوه اطلاعات است. این حجم گیج کننده را تنها زمانی می توان به شکل کار آمدی به کار گرفت که ابزاری برای سازمان دهی و ارزیابی آن در اختیار داشت.F1000 از جمله این ابزارهای قوی سازمان دهنده ی اطلاعات می باشد.

اطلاعات در F1000 به دو دسته پزشکی و بیولوژی تقسیم می شوند و عملکرد F1000، ارزیابی و شناسایی مهم ترین این مقالات است. F1000 یک سرویس آن لاین با توانایی طبقه بندی اطلاعات پزشکی و بیولوژیکی با قابلیت ارزش گذاری و یادداشت گذاری برروی آن ها است. هم چنین شما از طریق F1000 می توانید مروری بر مهم ترین گزارشات، مجلات و پوسترهای کنفرانس های پزشکی داشته باشید. در این مجموعه بیش از 100000 ارزیابی از مقاله های منتشر شده در زمینه پزشکی و بیولوژی توسط بهترین دانشمندان و اعضای F1000 موجود می باشد که توسط آن ها تحت بازبینی و ارزش گذاری قرارگرفته است. این امر علاوه بر مشخص کردن بهترین مقالات در هر زمینه، منجر به خوانده شدن مقالاتی که ممکن است دیده نشده و یا از قلم افتاده باشند نیز می شوند.

ژورنال های گزارشی F1000، شامل خلاصه ها و توضیحاتی دررابطه با موضوعات مربوط به پزشکی و بیولوژی است که توسط اعضای F1000 معرفی شده است. پوسترهای کنفرانس های پزشکی در F1000، یک مرجع ارزشمند برای دسترسی به آن هاست. مجله دانشمند F1000 مجله ای در زمینه علوم زیستی بوده و شامل اخبار روزانه در زمینه علوم زیستی، تحلیل های نوشته شده درمورد آخرین مطالب منتشر شده در زمینه بیولوژی و بلاگ های انتخاب شده در زمینه پزشکی و بیولوژی است.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس های زیر مراجعه بفرمایید:

 

www.f1000biology.com

www.f1000medicine.com

 

 

معرفی مجموعه ژورنال های

Royal Society

 

Royal Society در سال 1660 تاسیس گردیده است و شامل مجموعه ژورنال هایی در زمینه های فیزیک، ریاضی، مهندسی و علوم زیستی و...می باشد.

 

Royal Society

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

ISI Web of Science

 

ISI (Institute for Scientific Information) یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهنده بانک‌های اطلاعاتی در نیم قرن اخیر می‌باشد که جهت پاسخگویی به نیاز پژوهشگران در سال 1958 فعالیت خود را آغاز نمود.

امروزه ISI به عنوان بزرگترین ناشر بانک‌های اطلاعاتی جامع، علوم چندشاخه‌ای و کتاب‌شناختی در بین پژوهشگران جهان بشمار می‌آید.

این شرکت بیشتر محصولات مهم خود را در قالب یک پلتفرم به نام Web of Knowledge (WoK) با رویکرد کامل جستجو، تحلیل، اشتراک اطلاعات و تولید مقاله ارائه می‌نماید.

 

ISI Web of Science

ویژگی های جدید WoK 5.2 - اکتبر 2011

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

ProQuest

 

ProQuest مجموعه ای از پایگاه های اطلاعاتی است که شامل پایان نامه ها، سخنرانی ها، مقالات، نشریات علمی و گزارش ها می باشد. پوشش موضوعی این پایگاه ها پزشکی، مدیریت، بازرگانی، علوم اجتماعی، بانکداری، برق و مخابرات و غیره است. این مجموعه اطلاعاتی از ناشران مختلف از قبیل Oxford, springer, Emerald, CRCPress و... را جمع آوری کرده و امکان دسترسی به متن کامل مقالات و پایان نامه ها را برای محققین فراهم می کند.
یکی از مهمترین و اساسی ترین پایگاه های اطلاعاتی موجود در آن، پایگاه اطلاعات پایان نامه ها می باشدکه بیش از 2.2 میلیون پایان نامه را پوشش می دهد.

 

ProQuest Central Brochure

ProQuest Literature Online Brochure

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

Thieme

 

این پایگاه اطلاعاتی در حدود 130 عنوان مجله علمی و پزشکی را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار داده و خدمات بسیاری نظیر دسترسی مستقیم به مقالات جدید پیش از چاپ، RSS Feed و... را برای همه استفاده کنندگان فراهم می آورد.

 

Thieme

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

SCOPUS

 

یکی از بزرگترین پایگاههای چکیده برای جستجو می باشد که امکان جستجوی سریع، آسان و جامع را فراهم می سازد.
Scopus حدود 29 میلیون چکیده از 4000 ناشر را در خلال سال های 1960 تا 2007 ارائه می دهد.این پایگاه اطلاعاتی روزانه به روز رسانی می شود

 

SCOPUS

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

ScienceDirect

 

Science Direct یک پایگاه اطلاعاتی تمام متن علمی است که مقالات و کتاب های به دقت بازبینی شده Peer-reviewed را به شما پیشنهاد می دهد.در حال حاضر بیش از 9.5 میلیون مقاله و فصل های کتاب در آن موجود است.

 

ScienceDirect

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

Path Consult

 

پایگاه Path Consult با دارا بودن هزاران تصویر با کیفیت بالا و نیز محتوایی از منابع معتبر Mosby و Saunders به پزشکان در تشخیص بیماری ها کمک می کند تا اطلاعاتی را که در زمینه تشخیص بیماری ها نیاز دارند بدست آورند و قابلیت خود را در این رابطه افزایش دهند.

 

Path Consult

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

Mosby's Nursing Skills

 

یک سیستم مرجع آنلاین مشتمل بر مهارت ها و مراحل کاری پرستاران می باشد که توسط Elsevier تهیه شده و Mosby & Saunders که در سطح جهان در خصوص اطلاعات پرستاری پیشتاز است، آن را منتشر نموده است. این پایگاه به مدیران، پرستاران و آموزشگران کمک می کند تا با نیازهای آموزشی امروز موسسات درمانی آشنا شوند.

 

 

Mosby's Nursing Skills

 

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

Mosby's Nursing Consult

 

Nursing Consult پایگاه طبقه بندی شده تمامی مقالات مربوط به 2700 عنوان منبع بین المللی شامل مجلات بازبینی دقیق شدهPeer Reviewed و سایر انتشارات تجاری به صورت الکترونیکی می باشد. پوشش این پایگاه جامع بوده و اطلاعات Evidence-Based را نیز شامل می شود. این پایگاه قابل استفاده برای تمامی متخصصین پرستاری، مامایی، دست اندر کاران و مدیران مرتبط با توسعه و مدیریت پرستاری، اقتصاد بهداشت و ... می باشد. این پایگاه توسط Elsevier تهیه و تدوین شده است.

 

 

Mosby's Nursing Consult

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

Mosby's Nursing Index

 

Mosby Nursing Index یک پایگاه چکیده ها و شاخص گذاری در حیطه پرستاری است که قابلیت جستجوس قدرتمندی را فراهم می سازد. این محصول توسط گروه تخصصی تهیه منابع الکترونیک در Elsevier/ Mosby در Embase فراهم شده است.

 

Mosby's Nursing Index

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

IOP

 

IOP ،Institute of Physics یک سازمان علمی است که برای رشد ادراک فیزیک و کاربرد آن در سال 1874 توسط انجمن فیزیک انگلستان بنیانگذاری شده است.این انجمن از مراجع مهم علوم پایه و رایج درزمینه فیزیک و علوم وابسته به آن می باشد.انتشارات چاپی و الکترونیکی آن در میان ناشران علمی مقام برجسته ای دارد.

 

IOP

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

Wiley InterScience

 

Wiley InterScience یک سرویس آنلاین است که دسترسی به بیش از 3 میلیون مقاله، نزدیک به 1500 ژورنال، 7000 کتاب آنلاین و منابع اصلی را فراهم می سازد. و شامل پایگاه های اطلاعاتی در زمینه شیمی و هم چنین در زمینه صنعت مانند The Cochrane Library می باشد.

 

 

Wiley InterScience

 

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی

Images.MD

 

پایگاه Images MD بیش از 70 هزار تصویر در حوزه علوم پزشکی را با کیفیت مطلوب در اختیار محققان و استفاده کنندگان قرار می دهد. این تصاویر دارای توضیحات کافی و شامل اطلاعات منبع استخراجی است که توسط 2000 کارشناس متخصص از 100 مجموعه اطلاعاتی در حوزه پزشکی گردآوری شده است.

در این پایگاه امکاناتی مانند تشکیل آلبوم از تصاویر انتخابی، تهیه اسلاید های آموزشی از تصاویر موجود و سفارش یک لوح فشرده از اسلاید های تهیه شده وجود دارد که استفاده از امکانات فوق با ثبت نام در پایگاه اطلاعاتی امکان پذیر است.

 

 

Images.MD

 

 

راهنمای استفاده از پایگاه اطلاعاتی 

IET

 

انستیتو مهندسی و تکنولوژی IET از به هم پیوستن Institution of electrical Engineers وInstitution of incorporated Engineers شکل گرفته است. فعالیت های IET شامل فعالیت های حرفه ای در زمینه های برق، الکترونیک، کامپیوتر، مهندسی ساخت و تولید و تهیه استانداردهای کیفی و کمی و چاپ و نشر منابع اطلاعاتی می باشد. این موسسه در زمینه فعالیت خود در اروپا رده اول و در دنیا دارای مقام دوم است.

 

 

IET

 

 

راهنمای استفاده از پایگاه اطلاعاتی

Emerald

 

یکی از برجسته ترین ناشران چاپی و الکترونیکی در زمینه مدیریت و تجارت است که در سال 1967 به وجود آمده است.Emerald نام جدید MCB University Pres می باشد.پوشش موضوعی آن شامل مدیریت، منابع انسانی، بازاریابی، کتابداری، اطلاع رسانی، مهندسی و علوم کاربردی می باشد.

 

Emerald

 

 

راهنمای استفاده از پایگاه اطلاعاتی

Compendex

در محیط Engineering village

 

کاملترین و مهم ترین بانک اطلاعاتی مخصوص مهندسی و رشته های وابسته به آن است. این پایگاه از طریق محیط Engineering Village -از ممتاز ترین محیط های جستجوی اطلاعات- در اختیار دانشگاه قرار دارد و حدود 8 میلیون رکورد از 5000 مجله يمهندسی و گزارش کنفرانسها از سال 1969 تا زمان حاضر را ارائه می کند و به صورت هفتگی، روزآمد می شود. توجه داشته باشید که در این پایگاه اطلاعاتی، فقط چکیدة مقالات در دسترس می باشد و امکان دسترسی به متن کامل مقاله وجود ندارد.

 

Compendex

 

 

راهنمای استفاده از پایگاه اطلاعاتی

BMJ onExamination

 

BMJ on Examination یک منبع آنلاین با هدف بررسی میزان یادگیری برای دانشجویان رشته پزشکی است و دربرگیرنده سؤالات مهمی است که بر پایه محتوای نمونه سؤالات امتحانی طراحی شده است. این منبع به طور مستمر مرور و بررسی شده تا از صحت اش اطمینان حاصل شود.

 

 

BMJ onExamination

 

 

راهنمای استفاده از پایگاه اطلاعاتی

BMJ Jouals

 

در این پایگاه امکان مطالعه مقالات قبل از انتشار آنها به صورت چاپی ، جستجو در آرشیو با استفاده از کلید واژه ها، استنادات یا نام نویسنده فراهم است. شما می توانید مقالات مرتبط با علایق خود را در این پایگاه یافته و آنها را برای دوستان خود ارسال کنید. این وب سایت توسط High Wire Press پشتیبانی می شود.

High Wire Press امکان دسترسی به نشریات بازنگری شده (با ضریب نفوذ و تأثیر بالا ) و دیگر متون تحقیقاتی ناشران را به شکل آنلاین برای استفاده کنندگان فراهم می کند.

 

BMJ Jouals

 

 

راهنمای استفاده از پایگاه اطلاعاتی

American Society of Mechanical Engineers

 

American Society of Mechanical Engineers; ASMEبه جامعه جهانی مهندسی برای توسعه راه حل ها به چالش های دنیای واقعی کمک می کند.ASME در سال 1880به عنوان سازمان حرفه ای غیر انتفاعی تاسیس گردیده است. کدها، استانداردها، نشریات، کنفرانس ها وبرنامه های توسعه حرفه ای ASMEبنیانی برای دانش فنی پیشرفته و جهانی امن تر را فراهم می سازد.

 

ASME

 

 

راهنمای استفاده از پایگاه اطلاعاتی

EndNote

 

EndNote نرم افزاری کاربردی محصولی از شرکت Thomson Reuters می باشد که در مدیریت اطلاعات شخصی و کتاب شناختی مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار به عنوان یک ویرایشگر کمکی برای پردازشگرWord عمل کرده و فرایند مقاله نویسی را تسهیل می کند.

 

 

EndNote

 

 

منبع: رزنت 

سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 2844 تاريخ : 28 / 1 / 1392 ساعت: 3:52

کتابخانه هاي دانشگاههاي سراسری

 

 

دانشگاه تهران: Library CatalogueLibrary Home

 

 

دانشگاه تربيت مدرس: Library Catalogue Library Home

 

 

دانشگاه صنعتي شريف: Library Catalogue Library Home

 

 

دانشگاه صنعتي اميركبير Library Catalogue Library Home

 

 

دانشگاه علم و صنعت: Library Catalogue

 

 

دانشگاه فردوسي مشهد Library Catalogue Library Home

 

 

دانشگاه اصفهان: Library Catalogue

 

    

دانشگاه علوم پزشكي اصفهان: Library Catalogue Library Home

 

 

دانشگاه خواجه نصير طوسيLibrary Catalogue Library Home

 

 

دانشگاه شیراز: Library Home

 

 

دانشگاه تبریز: Library Catalogue Library Home

 


 

 

 

 

 

 

 
 
سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 1741 تاريخ : 28 / 1 / 1392 ساعت: 2:24

راهنمای استفاده از پایگاه های اطلاعاتی

 

 

 

Compendex

ScienceDirect

 

Patents

Irandoc

 

ASME

ASCE

 

Wiley

Springer

 

Web of Science (ISI)

Scopus

 

ACS

IET

 

Endnote web

ProQuest

 

Endnote Desktop

Google

 

IOP

IEEE

 

Taylor

 

 

 

 

منبع: دانشگاه صنعتی اصفهان 

 
سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 1703 تاريخ : 28 / 1 / 1392 ساعت: 0:33

دانلود راهنمای دیتابیس های علمی

 

 

 

پایگاه های اطلاعاتی

 

نشریات الکترونیکی

 

 ●EBSCO

 
ACS (American Chemical Societ

 

Proquest

(articles & thesis)

 ● AIP (American Institute of Physics)
 
راهنمای استفاده

 ● MathSciNet

 

APS (American Physical Society)

 

Scopus

 
ASCE (American Society of Civil Engineers)
(۱۹۹۵-present)  
 راهنمای استفاده

 

پایگاه های ایرانی

 
ASME (American Society of Mechanical  Engineers) (۲۰۰۰-present) 

 IranDoc

 

IEEE

 

ISC

(پایگاه استنادی علوم جهان اسلام)

 ● IOP Science (۲۰۰۰-present)   راهنمای استفاده

 

SID

  (جهاد دانشگاهی)

 ● OXFORD

Jouals

 


 

ScienceDirect    راهنمای استفاده

  

 

Scitation (AIP/APS, ASCE, ASME)

  

 

کتابهای الکترونیکی

  

 

Elsevier


 

 

 ● Springer ( ۲۰۰۵-۲۰۰۹)    راهنمای استفاده

 

 

منبع:

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 1767 تاريخ : 28 / 1 / 1392 ساعت: 1:52

 

لیست پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی

 

پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران

 

پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری

 
 
انستیتو بیوفیزیك و بیوشیمی
www.ibb.ut.ac.ir
 
 
بنیاد ایران شناسی
www.iranologyfo.or.ir
 
 
پژوهش: بانک تحقيقات و پروژه هاي دانشجويي کشور
http://www.pejohesh.com/
 
 
پژوهشکده امور اقتصادی
www.eri.ir
 
 
ایردن "پایکاه دندان پزشکی ایرانیان "
www.irden.com
 
 
پژوهشکده باقر العلوم
www.hawzah.net/Per/Marakez/bagher
 
 
پژوهشکده بين‌المللی تاريخ اجتماعی
http://www.iisg.nl/meca/index-fa.php
 
 
پژوهشکده حوزه و دانشگاه
www.hawzah.net/Per/Marakez/hozedan/hozedan.htm
 
 
پژوهشکده علوم شناختي
http://www.iricss.org/Pages/default.aspx
 
 
پژوهشکده قرآن و عترت
http://tasnim.ir/html/
 
 
پژوهشکده مطالعات راهبردي
www.risstudies.org
 
 
پژوهشکده مطالعات راهبردي(پايگاه خبري)
http://www.rissna.ir/index.asp
 
 
پژوهشكده آمار
www.src.ac.ir
 
 
پژوهشكده صنعت نفت
www.ripi.ac.ir
 
 
پژوهشكده غيرانتفاعي توسعه مديريت كاربردي ايران
http://www.mdii.org
 
 
پژوهشكده كودكان استثنایی
www.riec.ac.ir
 
 
پژوهشكده مطالعات آموزش و پرورش
http://www.rie.ir
 
 
پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله
www.iiees.ac.ir
 
 
پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
http://www.ihcs.ac.ir
 
 
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
www.isca.ac.ir
 
 
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
www.iict.ir
 
 
دانشکده امور اقتصادی
www.sea.ac.ir
 
 
دانشکده پست و مخابرات
www.ictfaculty.ir
 
 
دانشکده علوم قضایی و امور اداری
www.fjs.ac.ir/
 
 
دفتر مطالعات سياسي و بين‌المللي وزارت امور خارجه
http://www.ipis.ir/IPIS/IPIS.asp?URL=http://www.ipis.ir/IPIS/NewsDetail.asp?ID=642
 
 
شبكه اطلاعات صنعتی ایران
www.iranindustry.org
 
 
فرهنگستان زبان و ادب فارسي
www.persianacademy.ir/
 
 
مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی
www.jduniversity.ac.ir
 
 
مؤسسه آموزش عالی سجاد مشهد
www.sadjad.ac.ir
 
 
مؤسسه آموزش عالی شهید اشرفی اصفهانی
www.ashrafi.ac.ir
 
 
مؤسسه آموزش عالی شیخ بهایی
www.shbu.ac.ir
 
 
مؤسسه مطالعات دریای خزر
www.caspianstudies.com/
 
 
مؤسسه نبی اكرم (ص) قم
www.ucna.ac.ir
 
 
مدرسه عالي شهيد مطهري
http://www.motahari.ac.ir
 
 
مرکز آموزش عالی فنی مهندسی شهيد باهنر
www.shtcb.ac.ir
 
 
مرکز اطلاع‌رساني تحقيق و توسعه ايران
http://www.irdic.ir
 
 
مرکز اطلاع‌رساني تحقيق و توسعه ايران
http://www.irdic.ir
 
 
مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جموری
www.css.ir/
 
 
مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما
www.hawzah.net/Per/Marakez/sedasima
 
 
مرکز پژوهشهاي مجلس
www.majlis.ir/mhtml/
 
 
مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
www.bhrc.ac.ir/phome.htm
 
 
مرکز تحقيقات سياست علمي کشور
http://www.nrisp.ac.ir
 
 
مرکز تحقیقات صدا و سیما
www.rcirib.ir/
 
 
مرکز تحقیقات علمی مجمع جهانی تقریب مذاهی اسلامی
www.hawzah.net/
 
 
مرکز تحقیقات علوم پایه
www.irost.com/
 
 
مرکز تحقیقات مخابرات ایران
www.itrc.ac.ir
 
 
مرکز ترجمه قرآن کریم
www.hawzah.net/Per/Marakez/quran
 
 
مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي جمعيتي آسيا و اقيانوسيه
http://www.psrc.ac.ir/persian
 
 
مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی شهرسازی و معماری
www.causar.gov.ir
 
 
مركز آموزش مدیریت دولتی
www.smtc.ac.ir
 
 
مركز اسناد انقلاب اسلامي
www.irdc.org
 
 
مركز اطلاعات ساختمان و مسكن
www.icic.gov.ir
 
 
مركز اطلاعات نمايشگاه غذائي و كشاورزي ايران
www.iranagrofood.com
 
 
مركز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی
www.majlis.ir
 
 
مركز تحقيقات استراتژيك رياست جمهوري
www.css.ir
 
 
مركز تحقيقات بين المللى ژنتيك ايران
www.nrcgeb.ac.ir/
 
 
مركز تحقیقات تعلیم و تربیت
www.eaier.sch.ir/
 
 
مركز تحقيقات كامپيوترى علوم اسلامى
farsi.noorsoft.org/
 
 
مركز مدارك و اطلاعات علمی ایران
www.irandoc.ac.ir
 
 
مركز مطالعات سايبر ژورناليسم
http://www.ertebatat.net/
 
 
منجي: پژوهشکده انتظار نور
http://monjee.com/news
 
 
موسسه آموزش عالی آزاد فناوران تهران
www.fanavaran.org
 
 
موسسه آموزش عالي غير انتفاعي صدر المتالهين
www.sadra.ac.ir
 
 
موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني
www.qabas.net
 
 
موسسه پژوهشی برنامه ریزی درسی و نوآوری های آموزشی
www.rici.ir
سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 2960 تاريخ : 26 / 1 / 1392 ساعت: 16:09

 

لیست وزارتخانه ها ، سازمان ها ، شرکت ها و مراکز دولتی

 (با کیک بر روی هر عنوان به سایت مربوطه دسترسی خواهید داشت)

 

 

مجلس
مجلس کتابخانه مجلس شبکه نخبگان
مرکز پژوهشهای مجلس مجلس خبرگان دیوان محاسبات کشور خبرگزاری مجلس
رياست جمهوري
ریاست جمهوری سازمان حفاظت محيط زيست سازمان نقشه برداري كشور شورای عالی انقلاب فرهنگی
سخنگوي دولت> سازمان ملي جوانان ستاد مبارزه با مواد مخدر فرهنگستان زبان وادبیات فارسی
سازمان انرژی اتمی معاونت برنامه ريزي شوراي عالي اطلاع‌رساني
سازمان بازنشتگي كشوري سازمان مديريت ( معاونت فنی) دفتر همكاريهاي فن آوري  
سازمان بهزیستی ایران موسسه عالی مديريت و برنامه ريزی مركز آمار ايران  
سازمان تربیت بدنی سازمان نظام پزشکی مرکز بررسی های استراتژیک  
قوه قضائيه
قوه قضائیه دانشکده علوم قضائی سازمان پزشكي قانوني شبکه خبری قسط
دادگستري استان تهران روابط عمومی قوه قضاييه سازمان ثبت اسناد واملاک معاونت آموزش و تحقيقات قوه قضاييه
دادستانی کل کشور روزنامه رسمي كشور سازمان زندانها مرکز امور مشاوران حقوقی وکلا وکارشناسان
  سازمان بازرسي كل كشور سازمان قضايي نيروهاي مسلح دفتر امور بین الملل
وزارت بازرگاني
وزارت بازرگانی معاونت برنامه ريزيهاي بررسيهاي اقتصادي
نقطه تجاری ایران سازمان توسعه تجارت ایران موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني
انجمن بازرگاني ايران سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان مركز آموزش بازرگاني
سازمان بورس تهران شركت كشتيراني ج.ا. ايران مرکز امور اصناف وبازرگانان
اتاق بازرگاني شركت بازرگاني دولتي ايران مرکز ملی فرش ایران/ پرتال مرکز
بورس سرمایه گذاری ایران شرکت سهامي فرش ايران مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات
صندوق ضمانت صادرات ايران شرکت نمايشگاههاي بين المللي مناقصه گزاری
دفتر نمايندگي تام الاختيار تجاري شركت توسعه صادرات ايران  
سيستم ثبت سفارشات سایت های دیگر  
وزارت امور خارجه
وزارت امور خارجه معاون آموزش و پژوهش سایت های دیگر  
وزارت جهاد کشاورزی
وزارت جهاد کشاورزی سازمان جنگلها شبكه شيلات ايران موسسه تحقيقات بيوتكنولوژي
سازمان امورعشاير سازمان دامپزشكي شركت سهامي پشتيباني دام كشور  
تعاوني روستايي سازمان امور اراضی شركت سهامي شير ايران موسسه پژوهشهای اقتصاد کشاورزی
پيام جهاد كشاورزي سازمان نظام مهندسی کشاورزی شرکت تخصصی خدمات کشاورزی صندوق حمايت از سرمايه گذاري rel="nofollow"
معاونت امور آب و خاک rel="nofollow" شبكه اطلاع رساني گندم ايرانrel="nofollow" معاونت ترويج و نظام بهره برداری rel="nofollow"  
معاونت توسعه منابع انسانی و مجلسrel="nofollow" معاونت برنامه ريزی و امور اقتصادی صندوق بيمه محصولات كشاورزي  
وزارت علوم
وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش مركز اطلاعات و مدارك علمي نهاد رهبری در دانشگاه ها
  آمار آموزش عالی شورای تحقیقات وفن آوری  
,وزارت نفت
وزارت نفت / شركت ملی نفت ايران شركت ملي گاز ايران شركت ملی پخش فرآورده هاي نفتي شركت ملي صنايع پتروشيمي
شركت نفت فلات قاره ايران پژوهشگاه صنعت نفت شركت ملي نفت جنوب شركت كالا نفت تهران
كتابخانه مركزي شركت ملي پايانه هاي نفتي پتروشيمي بندر امام شركت بازرگاني پتروشيمي
شركت ملي حفاري ايران   شركت نفت مناطق مرکزی ایران معاونت منابع انسانی و مدیریت
مركز اطلاع رساني پتروشيمي سازمان بهينه سازي مصرف سوخت امور بين الملل شركت نفت سایت های دیگر
وزارت نيرو
وزارت نیرو شرکت مديريت منابع آب ایران كتابخانه وزارت نيرو
تعرفه و قوانین فروش برق شركت توانير معاونت برق و انرژي وزارت نيرو
شركت مهندسي آب و فلضلاب شرکت ساتكاب معاملات وزارت نیرو
وزارت صنایع
وزارت صنایع و معادن سازمان زمين شناسي شركت دخانيات ايران مركز صنايع نوين بانك اطلاعات مديران
اتاق بازرگاني سازمان گسترش و نوسازي شركت صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي موسسه استاندارد  
پايگاه ملي داده هاي زمين شركت آلومنيوم ايران شركت ملي صنايع مس ذوب آهن اصفهان  
هنرهای سنتی و صنايع دستي شرکت احداث صنعت صندوق حمايت از تحقيقات الكترونيك سازمان نظام مهندسی معدن  
انجمن زمین شناسی ایران پايگاه شبكه آمار واطلاع رساني اطلاع رسانی معادن ایران سایت جامع صنایع ایران  
شركت مهندسي صنعتي و بازرگاني شركت ايران خودرو مجتمع فولاد مباركه سازمان توسعه و نوسازی معادن  
سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی
وزارت کار
وزارت کار و امور اجتماعی موسسه كارو تامين اجتماعي صندوق حمايت ازفرصتهاي شغلي سازمان آموزش فني وحرفه ای
پايگاه اطلاعات رساني بازاركار اطلاع رساني بازاركاركشور    
وزارت رفاه و تامين اجتماعي
وزارت رفاه و تامين اجتماعي سازمان تامین اجتماعی سازمان بازنشتگي كشوري سازمان بیمه خدمات درمانی
صندوق بیمه های اجتماعی وروستایی سازمان بهزیستی سازمان ثبت احوال  
روزارت تعاون
وزارت تعاون صندوق تعاون اتاق تعاون مرکزی ج.ا. ایران
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 118اینترنتی کشور شرکت مخابرات ایران مراکز آموزشی
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پست بانک شرکت خدمات هوایی پیام مرکز تحقیقات مخابرات
امور ارتباطات ديتا شرکت پست ایران شرکت پست بانک مرکز سنجش از راه دور
شرکت فناوری اطلاعات دانشكده پست ومخابرات موزه ارتباطات سازمان فضایی ایران
دبيرخانه ICT شرکت ارتباطات سیار شرکت ارتباطات زیر ساخت منیران
وزارت راه و ترابری
وزارت راه و ترابری راه آهن حمل و نقل شرکت خدمات هوایی آسمان قطارهاي مسافربري رجاء
اطلاعات آب وهوای کشور سازمان بنادر و كشتيراني شركت راه آهن شهري تهران كميته فن آوري اطلاعات راه و ترابري
آب وهوای راه ها سازمان توسعه راههای کشور شركت هواپيمايي ايران مهندسی ارزش در وزارت راه و ترابري
اطلاعات جغرافیایی راههای کشور سازمان هواشناسي شرکت مهندسین مشاور مترا کریدور شمال-جنوب کشور
آزمایشگاه های فنی ومکانیک خاک سازمان هواپيمايي كشور شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی شرکت ساخت وتوسعه زیربناها
انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران سایت آموزشی وزارت راه و ترابري شركت هواپيمايي ماهان شرکت فروده گاه های کشور
برنامه ریزی یکپارچه سفرهای ترکیبی سیستم مناقضه گذاری الکترونیکی شرکت هواپیمایی کشوری شورای اصلاحات وزارت راه و ترابري rel="nofollow"
خطوط كشتيراني شركت حمل و نقل پايانه ها راه آهن ج.ا.ایران سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای
راه آهن جمهوري اسلامي ايران پژوهشكده حمل و نقل    
وزارت مسکن و شهرسازي
وزارت مسکن و شهرسازی شورای عالی شهرسازی مرکز مطالعات وتحقیقات شهرسازی ومعماری
پژوهشگاه زلزله شناسی معاونت نظام مهندسی واجرای ساختمان مرکز تحقيقات ساختمان و مسکن rel="nofollow"
بنياد مسکن شرکت عمران و بهسازي شرکت عمران شهرهاي جديد
  سازمان مجري ساختمانها وتاسيسات دولتي  
  سازمان ملي زمين و مسکن  
وزارت دفاع
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
وزارت كشور
وزارت کشور شورای عالی هماهنگی ترافیک نیروی انتظامی / پلیس سازمان شهرداریها ودهیاریها
ستادحوادث غیر مترقبه کشور   سازمان ثبت احوال شورای عالی استانها
وزارت بهداشت و درمان
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سازمان انتقال خون ايران   شرکت صنايع پزشکي شرکت پالايش خون شرکت فراورده هاي پزشکي rel="nofollow"
وزارت آموزش و پرورش
وزارت آموزش و پرورش دفتر پاسخگوئی به شکایات سازمان پژوهش وبرنامه ريزي آموزشي شورای عالی وزارت آموزش و پرورش
اداره کل روابط عمومی دفتر وزارتی سازمان استعدادهاي درخشان كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان
باشگاه دانش پژوهان جوان دفتر تاليف و برنامه ريزي كتب درسي سازمان نوسازي و تجهيز مدارس معاونت تربيت بدني و تندرستي
پژوهشكده مطالعات آ -و-پ دفتر همکاریهای علمی و بین المللی سازمان آموزش وپرورش استثنایی مرکز آموزش از راه دور
شبكه ملي مدارس ايران سازمان دانش آموزی / سازمان اولياء ومربيان سایت های دیگر  
وزارت امور اقتصادي و دارائي
وزارت امور اقتصادی و دارایی سازمان امور مالیاتی کشور سازمان سرمايه گذاري و كمكهاي اقتصادي ايران معاونت امور اقتصادي
پژوهشكده امور اقتصادي سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شركت خدمات ماشينهاي محاسب الكترونيكي سازمان حسابرسی
سازمان خصوصي سازي سازمان بورس اوراق بهادار شرکت سرمایه گذاری خارجی / شرکت چاپخانه دولتی ایران گمرك ج.ا. ايران
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي اداره تبليغات / جشنواره فیلم فجر جشنواره فيلم كودك
شبکه سینما/ فروش ورزرو بليط مركز گسترش سينماي مستند و تجربي سازمان حج و زیارت/ نمایندگی ولی فقیه خانه هنرمندان ايران
بنياد سینمایی فارابي/دفتر امور بانوان سازمان اوقاف و امور خيريه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي پزوهشگاه ف،هن ر و ارتباطات
جشنواره مطبوعات/معاونت مطبوعاتي شوراي فرهنگ عمومي سازمان ميراث فرهنگي/ پرتال ميراث ف. معاونت سينمايي
خبرگزاري كتاب/ موسسه رسانه تصويري شرکت ايرانگردي و جهانگردي شوراي زبان فارسي - ستاد مساجد سایت های دیگر
بانكها
بانک اقتصاد نوین بانک رفاه بانک صنعت ومعدن بانک ملت
بانک پارسیان بانک سامان بانک کارآفرین بانک ملی ایران
بانک تجارت بانک سپه بانک کشاورزی پست بانک
بانك توسعه صادرات بانک صادرات ایران بانک مسکن بانك مركزي
بانک پاسارگاد موسسه قوامین بانک مهر ایران --موسسه مهر موسسه اعتباري توسعه
سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 8675 تاريخ : 26 / 1 / 1392 ساعت: 16:02

لیست انجمن های علمی ایران

 

 

كميسيون انجمنهاي علمي ايران

www.isacmsrt.ir/

 

 

شوراي انجمن هاي علمي ايران

www.cisa.ir/


انجمن های علمی دانشجویی

www.ssamsrt.ir/

 

انجمن علوم سیاسی ایران

http://www.ipsa.ir

 
انجمن ارزيابي محيط زيست ايران
http://www.iraneia.ir/

 
انجمن اقتصاد انرژی ایران
http://www.iraee.org/

 
انجمن اقلیم شناسی ایران
http://www.asi.org.ir/

 
انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری
http://iranethics.irost.org/

 
انجمن ایرانی تعلیم و تربیت
isap.ir/sites/isoed/AboutUS.aspx
 
 
انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی
http://www.iaal.ir/

 
انجمن ایرانی زبان و ادبیات فرانسه
icsa.org.ir/
 
 
انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی
http://www.irasis.ir/

 
انجمن بازرگانی ایران
http://www.isca.ir/

 
انجمن برنامه‌ریزی درسی ایران
http://www.icda.org.ir/

 
انجمن پژوهش‌های آموزشی ایران

 
انجمن تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران
http://www.iapess.ir/

 
انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران
http://www.ispl.ir/

 
انجمن ترویج علم ایران
 
www.popscience.org.ir/
 
 
انجمن ترويج و آموزش كشاورزي ايران
http://www.aeea.ir/

 
انجمن تنظيم خانواده
http://www.fpairi.org/

 
انجمن جامعه شناسی ایران
http://www.isa.org.ir

 
انجمن جغرافيدانان ايران
http://www.iga.ir

 
انجمن جمعيت توسعه علمي ايران
http://asdi.irost.org/

 
انجمن روان شناسی اجتماعی ایران
http://iranianasp.org/

 
انجمن روان شناسي ايران
http://iranpa.org/

 
انجمن ژئوپلیتیک ایران
http://www.iag.ir/

 
انجمن ژنتيک ايران
http://genetics.ir

 
انجمن علمي اديان و عرفان تطبيقي
http://www.aeae.blogfa.com/

 
انجمن علمي اقتصاد بازرگاني
http://ecopgu.wordpress.com/

 
انجمن علمي اقتصاد بهداشت ايران
http://www.healtheconomics.ir/

 
انجمن علمي بانکداران
http://bankers.mihanblog.com/

 
انجمن علمي روان شناسی بالینی ایران
http://www.irancpa.org

 
انجمن علمي فناوري اطلاعات و ارتباطات، دانشكده مخابرات
http://afava.ir/news.php

 
انجمن علمي كتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکي ایران
http://www.imla.ir/

 
انجمن علمي مدارک پزشکي ايران
http://dme.hbi.ir/imra/

 
انجمن علوم مدیریت ایران
http://www.iams.ir/

 
انجمن فناوري‌هاي بومي ايران (اِفبا)
http://www.efba.ir/

 
انجمن کامپيوتر ايران
http://www.csi.org.ir/

 
انجمن كتابداری و اطلاع رسانی ایران
http://www.ilisa.ir/

 
انجمن مدیریت اجرائی ایران
http://www.iema.ir/

 
انجمن مدیریت ایران
http://www.iranmanagement.org/

 
انجمن مديريت پروژه ايران
http://www.ipma.ir/

 
انجمن مشاوران علمي اقتصاد
http://escg-pnu.pib.ir/

 
انجمن مشاوره ایران
 
http://www.ircounseling.org/

 

 
 
 
سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 1815 تاريخ : 26 / 1 / 1392 ساعت: 15:59

               

 

دانلود راهنمای پایگاه های منابع علمی

4

 

 

جهت دسترسی به بانک های اطلاعاتی، مي توانيد از لينك هاي ذيل استفاده نمایید:

  پایگاه های اطلاعات علمی (Scientific databases)

مجله های علمی الکترونیکی (Scientific ee-Jouals)

Academic One File
Data type: E-Joual

American Chemical Society
Data type: E-Joual

American Institute of Physics
Data type: E-Joual

 

American Society of Civil Engineers
Data type: E-Joual

American Society of Mechanical Engineers
Data type: E-Joual

Association for Computing Machinery
Data type: E-Joual

 

Bio One
Data type: E-Joual

Poultry Science
Data type: E-Joual

Cambridge Jouals
Data type: E-Joual

 

Cambridge Jouals(Back File)

Data type: E-Joual

Economist Historical Archive
Data type: E-Joual

Elsevier Science

Data type: E-Joual, E-Book

 

Emerald
Data type: E-Joual

HeinOnline
Data type: E-Joual

IEEE
Data type: E-Joual

 

Institute of Physics
Data type: E-Joual

IOP Science
Data type: E-Joual

IOS Press
Data type:  E-Joual

 

John Wiley
Data type: E-Joual

Joual of Bioanalysis & Biomedicine

Data type: E-Joual, Open access

Jstore
Data type: E-Joual

 

Magiran.Com
Data type: E-Joual

Namamatn

Data type: E-Joual

nature
Data type: E-Joual

 

Oxford Jouals
Data type: E-Joual

PlantaMedica
Data type: E-Joual

ProQuest
Data type: E-Joual

 

Royal Society of the Chemistry

Data type: E-Joual

Sage
Data type: E-Joual

Springer
Data type: E-Joual, E-Book

 

Taylor & Francis
Data type: E-Joual

The American Physical Society
Data type: E-Joual
 
Thieme Jouals
Data type: E-Joual

American Animal Hospital Association
Data type: E-Joual

British Veterinary Association
Data type: E-Joual
 
Veterinary Medical Education
Data type: E-Joual

American Veterinary Medical Association

 

منبع: دانشگاه تهران

سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 70084 تاريخ : 25 / 1 / 1392 ساعت: 16:09


دانلود راهنمای پایگاه های منابع علمی

و دیگر مطالب مرتبط 

3


(جهت دانلود فایل های راهنما بر روی عنوان ها کلیک نمایید)

 


راهنمای جستجو در  پایگاههای اطلاعاتی خارجی

 

 

راهنماي جستجو در نرم افزار تخصصی کتابخانه و

پایگاههای اطلاعاتی فارسی

1

 

ACS

 

2

 

EBSCO

 

3

 

IOP

 

4

 

OXFORD

 

5

 

جستجوِی پایان نامه ها در پایگاه Proquest

 

6

 

دریافت 20 فایل pdf به طور همزمان از پایگاه ScienceDirect

 

7

 

WILEY

 

8

 

EMERALD

 

9

 

MATHSCINET

 

10

 

IEEE

 

11

 

ScienceDirect) Alerts)

 

12

 

RSS

 

13

 

Ebrary

 

14

 

Taylor & Francis

 

15

 

CRCNetbase

 

16

 

ISI

 

17

 

Scopus

 

18

 

ScienceDirect

 

19

 

Springer

 

20

 

Endnote Web

 

21

 

Endnote

 

22

 

ASME

 

23

 

ASCE

 

24

 

AIP

 

25

 

APS

 

26

 

پایگاه تعیین میزان همپوشانی مقالات لاتین

 

 27

 

Google Scholar Citation

 

 28

 

CAB Abstracts & Fulltexts

 

29

 

Animal Health & Protection Compendium

 

30

 

Aquaculture Compendium

 

31

 

Crop Protection Compendium

 

32

 

Forestry Compendium

 

33

 

Nature

 

34

 

Science

 

35

 

راهنمای H-index

 

1

 

جستجو در نمايه

 

2

 

راهنمای رده بندی فارسی

 

3

 

راهنمای رده بندی لاتین

 

4

 

دسترسی به مجلات الکترونیکی

 

5

 

نحوه دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی در خارج از محیط دانشگاه با استفاده از نام کاربری و رمز شخصی

 

6

 

راهنمای نصب نرم افزارتخصصی کتابخانه مرکزی بر روی کامپیوترهای شخصی

 

7

 

راهنمای جستجوی منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه مرکزی

 

8

 

راهمای جستجوی منابع دیداری و شنیداری در نرم افزار کتابخانه مرکزی

 

9

 

تمدید و رزروالکترونیکی کتاب

 

10

 

راهنمای تمدید منابع دیداری شنیداری

 

11

 

Magiran

 

12

 

SID

 

13

 

Noormags

 

 14

 

راهنمای دسترسی به گزارش های استنادی نشریات فارسی،عربی و انگلیسی مرکزمنطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

 

 


منبع: دانشگاه تربیت مدرس

 

سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : منابع, هاي, پايگاه, دانلود, راهنماي, علمي, آموزش, دیتابیس, ساینس دایرکت, database, Scientific, paper, نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 2495 تاريخ : 25 / 1 / 1392 ساعت: 16:10

   

دانلود راهنمای پایگاه های منابع علمی

2

(جهت دانلود فایل های راهنما بر روی عنوان ها کلیک نمایید)

 

 

Databases Guide
 

 

ACM

 

ACS

 

CAB

 

  EBSCO 

 

ELSEVIER

 

  EMERALD

   

IEEE

 

ISI

   

LISA

 

PROQUEST

   

SCITATION

 

SCOPUS


SPRINGER 

 

 

منبع: دانشگاه فردوسی مشهد

 

سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : منابع, هاي, پايگاه, دانلود, راهنماي, علمي, آموزش, دیتابیس, ساینس دایرکت, database, Scientific, paper, نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 2121 تاريخ : 25 / 1 / 1392 ساعت: 16:10

 

 

دانلود راهنمای پایگاه های منابع علمی

و دیگر مطالب مرتبط 

1


(جهت دانلود فایل های راهنما بر روی عنوان ها کلیک نمایید) 

 

       

راهنماي استفاده از كتابخانه ديجيتال

پايگاه اطلاعاتي Pubmed

بانك اطلاعاتي Science Direct Elsevier

بانك اطلاعاتي Scopus 

بانك اطلاعاتي EndNote

 

بانك اطلاعاتيBMJ 

بانك اطلاعاتي First Consult

بانك اطلاعاتي Md Consult  

راهنما مراجعه سریع بهISI (JCR) -2007

راهنما آموزشیEnd Note Web

 

آشنایی با موتورهای جستجوی اینترنتی

 آشنایی با نمایه سازی

 

 بانک اطلاعاتی

Global Health

 

راهنمای استفاده از SciVerse

 

 

راهنمای استفاده Gale Medical 

 راهنمای استفاده از EBSCO)EBSCO)

 


 راهنمای استفاده از Ovid)Ovid)

 راهنمای استفاده از Prima Picture

 راهنمای استفاده از Upto Date)Uptodat farsi)

 روش تدوین آیین نامه در کتابخانه

 کارگاه آموزشی امانت بین کتابخانه ای

 

ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه ها با مدل LibQual

 نحوه استفاده از منابع الکترونیکی دانشگاه

 آشنایی با اصول و فرایند وجین

 

 آشنایی بااصول مجموعه سازی ومجموعه گستری 

  کارگاه آموزشی خدمات مرجع در کتابخانه ها

 آشنایی با ابزاروشیوه های جستجودر بانک های اطلاعاتی

کاربرد آمار در کتابخانه

 

آشنایی با مهارت های سواداطلاعاتی و شیوه آموزشیآن به کاربران کتابخانه

part 1      part 2


 آشنایی با اصول شیوه های استناد در نگارشهای علمی و معرفی نرم افزارهای مرتبط

 

راهنمای ایجاد وی پی ان   VPN در ویندوز های:

Win7 

XP

راهنمای آموزشی کارگاه شیوه های مطالعه و یادگیری   pdf  ppt
 

آشنایی با منابع اطلاعاتی علمی الکترونیکی

pdf1     pdf 2


 روش تحقیق در کتابداری و اطلاع رسانی
مدیریت دانش ppt  
 

 

 

منبع: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  

 
 

سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی ...
ما را در سایت سرویس دانلود رایگان مقاله ISI مجله و کتاب های دانشگاهی دنبال می کنید

برچسب : منابع, هاي, پايگاه, دانلود, راهنماي, علمي, آموزش, دیتابیس, ساینس دایرکت, database, Scientific, paper, نویسنده : علیرضا فرهادی scientificdownload بازدید : 2699 تاريخ : 25 / 1 / 1392 ساعت: 16:11

نظر سنجی

گزینه های مطلوب در سرویس دانلود علمی را انتخاب نموده و در انتها نظر خود راثبت فرمایید

خبرنامه